Allt bra med mig

Nu är kvällen här och jag är fortfarande pigg - pigg och pigg, men är inte så trött att jag måste sova, lite sömnig är man i alla fall. Imorgon som sagt har jag inga planer och det kommer inte ändras, ska nog vara hemma och ta det lungt och chilla framför datorn ett par dagar - sommarlovet har varit väldigt vild, om man säger så. ;) 

Resten av sommarlovet är väl inte så mycket som händer, ska nog åka till Ullared och sen den 31 Juli ska jag på Vidablick. För er som inte vet vad Vidablick är så är det ett läger med massa olika aktiviteter osv. 

Från och med nästa vecka hade jag tänkt att jag skulle fixa "veckans låt". Lite olika låtar, remixer och annat som kommer upp och så, ni kanske hittar något ni gillar. :) :love:
Ska fortsätta att vara lite social i ett skypesamtal nu så vi får höras imorgon, puss och kram sov gott allihoppa! 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0