Godmorgon Babes ! :D

Godmorgon alla sötnosar!  Har ni sovit gott? Själv har jag sovit riktigt bra och är riktigt pigg nu. :) 
Just nu så sitter jag i soffan och kollar på tv, och ska snart fixa lite "lyx-frukost" hehe. Men idag är det ju inga planer ju, som jag skrivit 2 gånger, men istället ska det bli mycket bra update och ska försöka att fixa massa bilderr osv. :P
 
 
Den 31 Juli ska jag till Vidblicks lägret och kommer vara borta till den 8 Augusti, så det kommer tyvärr inte bli någon update då, skulle uppdatera hur mycket som helst, men grejen är att man inte får ha datorer där och det finns inget internet.. :( 

Men nu ska jag ta och fixa frukost och kolla på  Audriana, så vi hörs senare, puss och kram ! :) :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0